Usługa E—Commerce 360°

Wspieramy właścicieli firm i managerów w trudach sprzedaży internetowej. Rozwiązujemy problemy logistyczne, techniczne czy porządkujemy obecne procesy. Ubieramy przyzwyczajenia pracowników i ich workflow w optymalne narzędzia. Obsługujemy front i zaplecze twojej sprzedaży internetowej. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce i obsesyjny upór w realizacji celu.

Umów konsultację

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana
Oops! Something went wrong while submitting the form.
spotkanie biznesowe w biurze
Nasze usługi

Co robimy?

Obsługujemy front oraz zaplecze twojej sprzedaży w internecie. Na rynku polskim jak i zagranicznym. Staramy się zapewnić jak najbardziej kompleksowe doświadczenie klienta, aby mógł załatwić wszystko w jednej agencji. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy na dowiezienie projektu do końca i jakość naszych rozwiązań. Świadectwem tego są klienci, którzy nam zaufali i stałe grono pracowników od początku istnienia naszej agencji.

91%

Średni NPS u naszych klientów

150+

Wdrożeń integracji i automatyzacji rocznie

2000+

Klientów korzystających z usług marketplace

Nasze usługi

Co robimy?

Obsługujemy front oraz zaplecze twojej sprzedaży w internecie. Na rynku polskim jak i zagranicznym. Staramy się zapewnić jak najbardziej kompleksowe doświadczenie klienta, aby mógł załatwić wszystko w jednej agencji.

Zaawansowane integracje systemów

Jesteśmy w stanie zapewnić integrację z każdym dostępnym na rynku systemem e-commerce. Nie ograniczamy się jedynie do połączeń z systemami ERP. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami oprogramowania e-commerce i tworzymy rozwiązania, które spełniają najwyższe standardy branżowe.

Dedykowane aplikacje e-commerce

Tworzymy niestandardowe systemy wewnętrzne i aplikacje dla e-commerce. Rozwiązujemy specyficzne problemy operacyjne, np. w logistyce, kontroli jakości czy wsparciu sprzedaży. Dostarczamy narzędzia idealnie dopasowane do unikalnych procesów i potrzeb Twojej firmy.

Wynajem zespołów eksperckich

Ty decydujesz, kogo potrzebujesz, a my dostarczamy doświadczonych specjalistów. Pomożemy Ci w całości obsługi twojej sprzedaży online, automatyzując procesy i optymalizując wysyłkę. Zawsze dostarczamy wartości, które pozwolą zaoszczędzić nawet kilka etatów w twojej firmie.

Modyfikacje integracji SellIntegro

Jako wyłączny partner technologiczny SellIntegro, tworzymy dedykowane modyfikacje i rozszerzenia integracji. Dopasowujemy platformę do unikalnych procesów biznesowych, integrujemy niestandardowe systemy i optymalizujemy wydajność dla wymagających użytkowników.

Doradztwo i automatyzacja

Wiedząc, że tylko 36% klientów wykorzystuje pełnię potencjału integracji systemów informatycznych, oferujemy pomoc w optymalizacji twoich procesów. Przeanalizujemy twoje obecne workflow i zaproponujemy najlepsze rozwiązania, tak abyś nie musiał już zastanawiać się, co robisz źle.

Sprzedające sklepy internetowe

Obsługa klienta jest kluczowa w sprzedaży online, dlatego ważne jest, aby była na wysokim poziomie- tak aby zakup był prosty i przyjemny dla użytkownika twojego sklepu. Rynek e-commerce jest dynamiczny,dlatego ważne jest, aby dostosować się do nowych trendów jak najszybciej, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją.

Wdrożenia systemów BaseLinker i SellRocket

Wdrożyliśmy systemy ERP i OMS w dziesiątkach firm i opracowaliśmy własne metody automatyzacji. Integrujemy je aby stworzyć jeden spójny system i dbamy o to, aby wszystkie te narzędzia współpracowały ze sobą, ułatwiając Ci codzienną pracę i pozwalając skupić się na rzeczach ważniejszych niż wystawianie faktur.

Zaawansowane wsparcie

Nasz zespół wsparcia stale monitoruje twoje systemy i integratory, które je łączą, reagując szybko na ewentualne awarie i wspierając Cię w rozwijaniu automatyzacji. Nie tylko nie musisz martwić się o integralność narzędzi, ale również skonfigurujemy je tak, aby były optymalne dla twojej branży.

Obsługa sprzedaży na
marketplace

Zapewniamy kompleksową obsługę sprzedaży na platformach takich jak Amazon, Allegro, eBay, Kaufland, Alibaba i wielu innych. Wspieramy cię w codziennym funkcjonowaniu na tych platformach oraz w rozwoju sprzedaży. Wystawiamy oferty oraz zarządzamy kontami, by Twoje produkty dotarły do klientów na całym świecie.

Reklama na marketplace

Planujemy i realizujemy kampanie reklamowe na Allegro, Amazon, eMAG i innych. Promujemy produkty na stronie głównej, w wynikach wyszukiwania i na kartach produktów, zwiększając sprzedaż. Dzięki stałemu monitorowaniu kampanii szybko reagujemy na zmiany i poprawiamy skuteczność reklam.

Pomoc prawna przy sprzedaży

Wspieramy sprzedawców w zakresie prawa e-commerce na platformach takich jak Amazon, Allegro, eMAG czy Kaufland. Tworzymy i weryfikujemy regulaminy, polityki zwrotów oraz pomagamy w sporach z klientami i platformami. Dbamy, by Twoja sprzedaż była zgodna z obowiązującymi przepisami.

Usługi jednorazowe i obsługa graficzna

Projektujemy grafiki, opracowujemy regulaminy, tworzymy treści zgodne z wymaganiami platform i automatyzujemy sprzedaż. Pomagamy w działaniach, które wspierają Twoją obecność online. To idealne rozwiązanie, gdy potrzebujesz szybkiego, profesjonalnego wsparcia bez długoterminowej współpracy.

Z kim będziesz pracował:

To oni stoją na straży Twojego e-commerce dbając o każdy jego element.

Konrad Szatkowski
Konrad Szatkowski
CEO & Co-founder
Piotr Szatkowski
Piotr Szatkowski
COO & Co-founder
Balbina Bujak
Balbina Bujak
Project Manager
Adam Kadłuczka
Adam Kadłuczka
Automation Specialist
Adam Kadłuczka
Piotr Protasewicz
Automation Consultant
Tomasz Radomski
piotr pikuła
integration developer
Konrad Szatkowski
daniel serwatka
.net developer
Tomasz Radomski

stanley Kunz
Web designer
Tomasz Radomski
Martyna Wiernicka
Ux Designer
Programiści
Daniel Kowalski
.NeT Developer
Programiści
Specjaliści SellIntegro
Dedykowani Programiści
Konrad Szatkowski
magdalena kwiecińska
marketplace specialist
Konrad Szatkowski
małgorzata drozdek
customer success manager
Konrad Szatkowski
paulina kowalska
customer success manager
Konrad Szatkowski
adrianna paduch-kućma
amazon success specialist
Konrad Szatkowski
dawid gavin
marketplace specialist
Konrad Szatkowski
karin polinowska
e-comm. success specialist
Konrad Szatkowski
lidia prątnicka
marketplace specialist
Konrad Szatkowski
dariusz guzowski
advertising specialist
Konrad Szatkowski
martyna sobkowiak
marketplace specialist
Konrad Szatkowski
jakub pacud
marketplace specialist

Dzielimy się wiedzą

Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.

logo drillologo diabetyk 24
logo adelit   logo hs-trade
logo Ragabalogo electro 24
logo estetik logo gfcorp
logo bodex logo hurtownia wera
logo 4iq logo gym glamour
logo trefl logo marbo sport
logo megima logo mapen
logo nero dystrybucjalogo mokate
logo krosnologo pkmebel
logo miljalogo libox
logo telefony lesznologo wintech
logo marbologo kratki
logo king mount logo ihaa.pl

Z firmą Changelog współpracujemy w ramach supportu technicznego w zakresie integracji między systemami sprzedażowymi. Od początku współpracę można określić jako profesjonalną. Panowie dokładają wszelkich starań, aby jakość supportu była na najwyższym poziomie. Współpracujemy również przy wdrożeniu kolejnych integracji systemowych. Zawsze możemy liczyć na szybką reakcję w razie potrzeby czy występujących problemów. Dodatkowo wdrożenia poprawek i rozwiązywanie problemów technicznych również odbywa się w szybkim tempie, czas reakcji jest bardzo krótki, co ułatwia pracę i pomaga przy dalszym rozwoju. Liczymy na długofalową współpracę na utrzymującym się wysokim poziomie.

logo trefl
Agnieszka Pacuk
TRefl sa

Chcieliśmy usprawnić pracę naszego sklepu - lepiej zarządzać procesami w e-commerce, maksymalnie wykorzystać dostępne narzędzia i technologie. Zespół Changelog (daw. DreamTeam) dostarczył rozwiązanie stworzone dokładnie dla nas, dopasowane do konkretnych zapytań, potrzeb i realnych możliwości firmy. Wdrożenie całej strategii przebiegało sprawnie i nie odbijało się na prowadzonym biznesie. Szybko wykryli i usunęli główne błędy, które stopowały nasze działania, prowadząc przy tym sprawną komunikację z firmami trzecimi. Doceniam też, że Changelog (daw. DreamTeam) potrafi zrozumiale wytłumaczyć dość zawiłe procesy, a jego specjaliści byli dla nas dostępni praktycznie cały dzień.

logo gym glamour
Daniel Walendziak
Gym Glamour

Nie sposób przecenić profesjonalizmu oraz zaangażowania, jakie Changelog.pl włożyło w tworzenie naszej stronie internetowej. Ich zespół nie tylko dostarczył nam doskonałe narzędzie do prezentacji naszych produktów w grupie, ale także rozumiał czym nasza marka się kieruje. Dbając o najmniejsze detale, stworzyli stronę, która idealnie odzwierciedla naszą filozofię i estetykę. Ich podejście do projektu, skupienie na naszych potrzebach i perfekcjonizm sprawiły, że cały proces przebiegł gładko i efektywnie. Dzięki Changelog.pl mamy nie tylko funkcjonalną stronę, ale także wizualną perełkę, które wyróżnia nas na tle konkurencji. Gorąco polecamy Changelog.pl każdej firmie, która szuka profesjonalnego i solidnego partnera.

logo golden mark
Łukasz Lener
Golden MArk

Współpraca z firmą Changelog przebiegła bardzo pomyślnie. Wdrożenie zmian we wtyczce Sellintegro zakończyło się sukcesem i oszczędziło nam miesiąc pracy jednego człowieka za cenę 1/3 wynagrodzenia pracownika, nie mówiąc o oszczędnościach i unikniętych błędach w przyszłości.Żadna inna firma nie chiała podjąć się realizacji tego zadania. Dla zespołu Changelog było to niezbyt wyymagające wyzwanie. Kontakt z Project Managerem przejrzysty, rzeczowy i prezycyjny. Drobne choroby wieku dziecięcego wdrożonej zmiany usunięte błyskawicznie. Duża elastyczność w kontekście współpracy. Jak będę potrzebował jakiejś dodatkowej funkcjonalności której nie oferuje Sellintegro, na pewno będę uderzał w pierwszej kolejności do chłopaków z Changelog.

logo hurtownia wera
kamil Jabłoński
Sport Cross

Dzięki współpracy z Changelog wdrożyliśmy system BaseLinker oraz zintegrowaliśmy SellIntegro w pełni odpowiadający potrzebom naszej marki Vilo. Realizacja została przeprowadzona profesjonalnie, a wprowadzone rozwiązania pozwoliły na automatyzację kluczowych procesów oraz eliminację zadań manualnych. Dzięki temu zaoszczędziliśmy znaczne zasoby czasowe, a ryzyko błędów operacyjnych zostało całkowicie wyeliminowane. Chcielibyśmy również podkreślić wyjątkowe zaangażowanie zespołu Changelog, w szczególności Działu Wsparcia (Adama), który wyróżniał się szybkością reakcji i gotowością do działania w każdej sytuacji. Implementacja była zakończona zgodnie z planem i terminem, co dodatkowo potwierdza profesjonalizm tej współpracy. Serdecznie polecamy!

logo ragaba
Adrian Krzyżanowski
Vilo Home (VOX S.A.)

Przeczytaj co mówią o nas klienci

Nie musisz wierzyć nam na słowo, zobacz co mówią nasi partnerzy biznesowi.

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.