Zaawansowany Support

Nasz zespół wsparcia na bieżąco monitoruje twoje systemy i integratory, które je łączą.

Szybko reaguje na ewentualne awarie i wspiera Cię w dalszym rozwoju automatyzacji. Nie dość, że nie musisz się przejmować integralnością wszystkich narzędzi, to jeszcze skonfigurujemy je tak, aby były optymalne dla twojej branży.

Po pierwsze

Mnogość rozwiązań  na rynku

Minimum kilkanaście odseparowanych systemów odpowiada za twoją sprzedaż w internecie każdego dnia. Od systemu ERP, które jest źródłem informacji finansowych i magazynowych. Następnie przez systemy OMS agregujące zamówienia i pilnujące wysyłki. Kończąc na twoim sklepie internetowym, który jest furtką w twojej firmie dla klienta. Każde z tych środowisk jest unikalne i często wprowadza aktualizacje techniczne. Kluczowe jest, aby te wszystkie narzędzia współpracowały ze sobą jak najbardziej optymalnie i bezbłędnie, niezależnie od wprowadzonych zmian.

Po drugie

Omnichannel

Żyjemy w czasach szeroko pojętego omnichannel, gdzie wszystkie te niepowiązane systemy możesz połączyć w jedno środowisko automatyzujące twoją sprzedaż. Wtedy nietrudno wyobrazić sobie sytuację, gdzie przy połączeniu między nimi, wkradnie się “chochlik”, który wstrzymuje wysyłkę paczek o parę godzin. W zależności od skali, straty mogą być liczone w setkach lub w tysiącach złotych każdego dnia.

Standardowe wsparcie tych wszystkich aplikacji ogranicza się tylko do pomocy w obrębie jednego narzędzia. Przez to musisz się odbijać od klasycznych maili z support’u: “To ich wina, my nie pomożemy”. W tym czasie twój biznes stoi, a ty tracisz czas pracowników z każdym zamówieniem.

Po trzecie

Dedykowane wsparcie e-commerce

Nasz zespół wsparcia na bieżąco monitoruje twoje systemy i integratory, które je łączą. Szybko reaguje na ewentualne awarie i wspiera Cię w dalszym rozwoju automatyzacji. Nie dość, że nie musisz się przejmować integralnością wszystkich narzędzi, to jeszcze skonfigurujemy je tak, aby były najbardziej optymalne dla twojej branży.

Dodatkowo jako wyłączny, certyfikowany partner SellIntegro, wszystkie dodatki, które wykonujemy my, są wspierane przez nasz zespół supportu i wymagają szczególnej uwagi naszych specjalistów.

Często wdrażane procesy są bardzo zawiłe i wymagają również pomocy programisty, dlatego też wykonując dedykowane modyfikacje dla wtyczek SellIntegro, musisz liczyć się z dodatkową opłatą utrzymaniową. Firma SellIntegro zapewnia utrzymanie podstawowej wersji swoich rozwiązań zgodnie z ich abonamentem.

Po czwarte

Dzięki dedykowanemu wsparciu zyskujesz:

prosty w obsłudze system do zgłaszania problemów
niskie, gwarantowane SLA odpowiedzi
wgląd w obecnie prowadzone sprawy i ich etapy
grupę specjalistów znających środowisko, na którym pracujesz
wieloletnie doświadczenie poparte danymi tysięcy firm e-commerce
pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań
konsultacje rozwojowe
czas, który poświęciłbyś na szukanie problemu w wielu środowiskach
spokój o płynność sprzedaży i działanie wszystkich systemów
mężczyzna ze słuchawkami na uszach
Cennik

Poznaj nasze plany wsparcia

Nasze usługi są dedykowane i dostosowane pod potrzeby klientów, dlatego wymagają stałej opieki i dużego zaangażowania z naszej strony. Mimo, że opieramy się o rozwiązania standardowe, każda modyfikacja musi być supportowana indywidualnie.

Dla małych sklepów

Plan Minimum

550 zł / m-c
podana kwota jest kwotą netto
Kontakt mailowy
Dedykowany panel klienta
Kontakt telefoniczny
Połączenie zdalne z klientem
Czas odpowiedzi (8:00-16:00) do 24 godzin
Liczba godzin supportu 2 godziny / m-c
Wsparcie programisty Tylko do weryfikacji zgłoszenia
Dodatkowa godzina programisty 330 zł / h netto
Dodatkowa godzina supportu 210 zł / h netto
Dla hurtowni i producentów

Plan Enterprise

2500 zł / m-c
podana kwota jest kwotą netto
Kontakt mailowy
Dedykowany panel klienta
Kontakt telefoniczny
Połączenie zdalne z klientem
Czas odpowiedzi (8:00-16:00) do 2 godzin
Liczba godzin supportu 10 godzin / m-c
Wsparcie programisty 3 godziny / m-c
Dodatkowa godzina programisty 260 zł / h netto
Dodatkowa godzina supportu 140 zł / h netto

Z kim będziesz pracował:

Za każdą naszą usługą stoją doświadczeni specjaliści.

adam
Adam Kadłuczka
Automation Specialist
Konrad Szatkowski
Piotr Protasewicz
Automation Consultant
tomek
Tomek Radomski
Development Support
piotr
Piotr Szatkowski
Project manager

Poznaj pozostałe usługi

Kompleksowa obsługa twojej sprzedaży w sieci to jedna z naszych największych zalet. Dzięki temu masz jedną firmę, z którą wszystko załatwisz.

Twój zespół
e-commerce

Zespół specjalistów w prostym abonamencie.

Wdrożenia systemów
ERP i OMS

Gdy obecne systemy nie wystarczają przy pracy.

Analizy procesów i
metryki

Niedoceniane i bagatelizowane, a jak ważne!

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.