Wdrożenia e-commerce
Pozostałe Case Study
Wdrożenia e-commerce

Oświetlenie - rotacja produktów i automatyzacja zamówień różnicowych?

Jeden z większych polskich producentów oświetlenia dekoracyjnego, który prowadzi sprzedaż w modelu d2c (direct to consument. Firma aktywnie działa przez własny sklep internetowy oraz marketplace-y w Polsce i Europie.

konrad szatkowski

Adam Kadłuczka

automation specialist

Co osiągnęliśmy i jak to zrobiliśmy?

Klient chciał aby w Subiekt GT była możliwość częściowej realizacji zamówień a z uwagi na fakt, że logistykę miał zorganizowaną w Baselinker chciał <highlight>synchronizować zamówienia z Subiekt GT z zamówieniami w Baselinker:<highlight>

  1. uruchomiliśmy zamówienia różnicowe w Subiekt GT (nie było potrzeby stworzenia dodatkowego indywidualnego mechanizmu)
  2. Wykorzystaliśmy API Baselinker po to aby zaktualizować zamówienie do którego powstała faktura w Subiekt GT
  3. Wykorzystaliśmy API Baselinker po to aby dodać nowe zamówienie w Baselinker, które powstało w Subiekt GT

Założenia

Produkty, które oferuje klient są produkowane w różnych cyklach produkcyjnych. Z drugiej strony XYZ chciał usprawnić rotację produktów gotowych po to aby po spełnieniu warunku minimalnej marżowości realizować zamówienia do klientów regularnie co z drugiej strony w miarę równomiernie rozkładało pracę dla obsługi magazynu

Punkt wyjścia

Wykonaliśmy analizę procesu i zaproponowaliśmy wykorzystanie natywnego mechanizmu w Subiekt GT a po naszej stronie zostały do wykonanie prace programistyczne w których wykorzystując API Baselinker mogliśmy zaktualizować dane w zamówieniu (produkty) do którego powstała faktura a magazyn wiedział jakie produkty ma wysłać. Produkty, które zostały usunięte z zamówienia musiały znaleźć się w Baselinker jako nowe zamówienie z odwołaniem do zamówienia w Subiekt GT.

Efekty wdrożonych działań

<frame>Zespół klienta otrzymywał mniej pytań o przesyłkę a klient podniósł efektywność rotacji produktu.<frame>

W branży oświetleniowej zdarza się, że czas produkcji pod zamówienie klienta trwa od kilku do kilkunastu dni. Przy pewnej skali sprzedaży produkty regularnie spływające w różnej kolejności pod różne zamówienia potrafią zablokować miejsce w magazynie:

  1. <highlight>większa regularność<highlight> ilości wysyłanych przesyłek przez magazyn
  2. <highlight>zwiększenie rotacji produktów<highlight>, które nie mogły być wysyłane do klientów (czekanie na pozostałe produkty z zamówienia)
  3. <highlight>lepsze zagospodarowanie<highlight> ograniczonej przestrzeni magazynowej

Powiązane case study

O autorze artykułu:

Nasze treści są tworzone przez osoby czynnie biorące udział w omawianych projektach.

Adam Kadłuczka
Adam Kadłuczka

Automation Specialist

Na co dzień wspiera naszych klientów wprowadzając automatyzacje w ich firmach. Specjalizuje się w wdrożeniach systemów OMS i analizie dedykowanych procesów. Wspiera naszych programistów w realizacji dedykowanych integracji zgodnie z potrzebami biznesowymi klientów. Dzięki znajomości najpopularniejszych marketplace, programów księgowych i systemów do zamówień, wie jak je połączyć w jeden spójny system.

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.

Skontaktuj się

Potrzebujesz podobnego rozwiązania w swojej firmie? Zostaw kontakt. Nasz analityk dobierze usługę zgodną z twoimi wymaganiami.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.