Nowa platforma, stare przyzwyczajenia — Twoje i Twoich pracowników.

Dzięki SellRocket nasi klienci obsługują ponad milion zamówień miesięcznie na wielu kanałach sprzedaży. Wszystko spięte w jednym, centralnym systemie wraz z modułem pakowania i integracjami z kurierami.

Skontaktuj się
kobieta pracuje na komputerze

Czym jest SellRocket Enterprise? — Zaawansowana szyna danych do obsługi zamówień i wysyłki. Instancjonowana indywidualnie pod każdego klienta na dedykowanej infrastrukturze z własnymi zasobami. W pełni modyfikowalna na każdym z poziomów abstrakcji.

A można po ludzku?

Po pierwsze

SellRocket jako alternatywa dla SaaS

Obecnie większość systemów do obsługi zamówień jest w formie usług abonamentowych (SaaS). SellRocket natomiast bliższy jest silnikom OpenSource jak WordPress czy PrestaShop. Oznacza to, że oferuje konkretne funkcjonalności, które stanowią podstawę do budowania własnego środowiska - (sklepu, bloga), czy właśnie programu do obsługi zamówień. Możesz korzystać z gotowych modułów i wtyczek dostępnych na platformie lub zlecić doświadczonemu partnerowi szersze modyfikacje bezpośrednio w silniku.

Po drugie

Infrastruktura dostosowana do Twoich potrzeb

SellRocket idzie o krok dalej, dostarczając odpowiednią, wydzieloną tylko dla Ciebie infrastrukturę, uruchamianą przez dedykowanego partnera technologicznego. Chociaż środowisko jest aktualizowane globalnie, masz pełną kontrolę nad operacjami, wyglądem i funkcjonalnościami lokalnie u siebie. Nie jesteś ograniczony do tego, co jest dostarczane – możesz dostosować każde okno czy funkcjonalność na wzór systemu, z którego obecnie korzystasz.

Po trzecie

Personalizacja i nieustanne ulepszanie Twojego środowiska

SellRocket łączy klasyczny model SaaS z elastycznością modelu Open Source. Własne wtyczki i moduły nie wpływają na możliwość aktualizacji całego systemu, co pozwala na jego stały rozwój. Dzięki temu zyskujesz elastyczność i możliwość personalizacji, bez rezygnacji z regularnych aktualizacji i ulepszeń systemu. Zaplecze jest przygotowane specjalnie dla Ciebie, niezależnie od skali i ilości zamówień.

Jak to wygląda w praktyce?

Wraz z szyną danych dostarczamy szeroki zakres gotowych rozwiązań:

Doświadczony partner może zmodyfikować działanie każdego z domyślnych modułów lub dopisać nowe wtyczki w pełni zgodne z twoimi wymaganiami. Nie tylko zmieniać to co widzisz na ekranie w postaci ułożenia okien czy kolumn, ale też działanie każdego elementu wewnątrz czy pola dodatkowego.

Integracje z platformami

Najpopularniejsze platformy sprzedażowe w Polsce takie jak Allegro, Amazon, Erli, Empik, Shoper, IdoSell, WooCommerce, PrestaShop i inne.

Integracje z kurierami

Pełna integracja z przewoźnikami oraz brokerami takimi jak Wysyłam z Allegro, InPost, DPD, DHL, UPS. Również wieloma zagranicznymi jak Geis u SUUS czy DB Schenker.

Obsługa zamówień

Agregacja i kontrola zamówień z różnych platform w jednym miejscu. W pełni konfigurowalna o dodatkowe pola czy moduły, jak korespondencja z klientem.

Automatyczne operacje i zdarzenia

Szerokie możliwości automatyzacji dzięki dedykowanym skryptom. Praktycznie każdy moduł i dane zawarte w systemie możemy automatyzować w powtarzalny obieg.

Asystent pakowania

Twoi magazynierzy są wspierani na każdym etapie kompletowania zamówienia. Pełna kontrola podczas zbierania i obsługa wielu koszyków.

Moduł statystyk

Generowanie raportów sprzedażowych czy księgowych, które można wyświetlić bezpośrednio w panelu statystyk lub pobrać w formie pliku.

Konta pracowników

Możesz przydzielać odpowiednie uprawnienia lub statusy dla konkretnego konta pracownika. Dzięki temu będziesz miał pełną kontrolę i unikniesz błędów.

PIM i magazyn produktów

Rozbudowany magazyn produktowy z podziałem na katalogi. Obsługa wielu cenników czy zarządzanie zdjęciami i opisami dla każdego produktu.

Czym to się różni od obecnych rozwiązań na rynku?

Po pierwsze

Problemy z elastycznością w modelu SaaS

Kilka prostych pytań od nas na początek: Ile razy dział wsparcia w oprogramowaniach tego typu odesłał Cię z przysłowiowym “kwitkiem”? Z odpowiedzią, że danej funkcjonalności nie są w stanie wykonać, lub akurat ten element nie jest dostępny w API? A może nie mają tego w swojej roadmapie i nie wiedzą, kiedy to wprowadzą?

Po drugie

Ograniczenia SaaS i dług technologiczny

Oprogramowanie w modelu SaaS często wiąże się z brakiem elastyczności, co jest kompromisem za pozorną stabilność i usługę dostarczaną w „rozsądnym” abonamencie. Większość tych systemów rozwijana jest od lat, co powoduje, że dług technologiczny uniemożliwia duże zmiany dla jednego klienta. Wraz z rosnącymi cenami abonamentów, ten model przestał być efektywny.

Po trzecie

SellRocket jako nowatorskie rozwiązanie

SellRocket Enterprise rozwiązuje ten problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu w integracjach dla tysięcy sprzedawców w Polsce. Dostarcza sprawdzoną i stabilną infrastrukturę do przesyłania zamówień i innych danych, oddając kontrolę nad systemem partnerom zewnętrznym jak Changelog. Dzięki temu nie ogranicza funkcjonalności, zachowując stabilność.

kobieta w garniturze z laptopem
laptop na biurku

Dla kogo jest to rozwiązanie?

Niezależnie od branży, wspieramy zaawansowanych sprzedawców internetowych. Każdy klient Enterprise zasługuje na system dostosowany do jego potrzeb bez kompromisów. Jeśli obecnie korzystasz z takich systemów jak BaseLinker, Apilo, xSale lub SellAsist i szukasz alternatywy, nasza dedykowana szyna danych jest dla Ciebie. Przekraczając 10 tysięcy zamówień miesięcznie twoja firma wymaga zaawansowanej opieki i obsługi procesów. Oczywiście mając na uwadze wszelkie przyzwyczajenia pracowników, którzy korzystają z systemu do obsługi zamówień.

dla sklepów powyżej 10 tysięcy zamówień
dla firm posiadających obecnie system do zarządzania zamówieniami i WMS
dla firm ceniących sobie elastyczność i skalowalność
dla firm, które nie chcą zmieniać obecnych przyzwyczajeń
dla ceniących stabilność i bezpieczeństwo rozwiązania

Z firmą Changelog współpracujemy w ramach supportu technicznego w zakresie integracji między systemami sprzedażowymi. Od początku współpracę można określić jako profesjonalną. Panowie dokładają wszelkich starań, aby jakość supportu była na najwyższym poziomie. Współpracujemy również przy wdrożeniu kolejnych integracji systemowych. Zawsze możemy liczyć na szybką reakcję w razie potrzeby czy występujących problemów. Dodatkowo wdrożenia poprawek i rozwiązywanie problemów technicznych również odbywa się w szybkim tempie, czas reakcji jest bardzo krótki, co ułatwia pracę i pomaga przy dalszym rozwoju. Liczymy na długofalową współpracę na utrzymującym się wysokim poziomie.

logo trefl
Agnieszka Pacuk
TRefl sa

Chcieliśmy usprawnić pracę naszego sklepu - lepiej zarządzać procesami w e-commerce, maksymalnie wykorzystać dostępne narzędzia i technologie. Zespół Changelog (daw. DreamTeam) dostarczył rozwiązanie stworzone dokładnie dla nas, dopasowane do konkretnych zapytań, potrzeb i realnych możliwości firmy. Wdrożenie całej strategii przebiegało sprawnie i nie odbijało się na prowadzonym biznesie. Szybko wykryli i usunęli główne błędy, które stopowały nasze działania, prowadząc przy tym sprawną komunikację z firmami trzecimi. Doceniam też, że Changelog (daw. DreamTeam) potrafi zrozumiale wytłumaczyć dość zawiłe procesy, a jego specjaliści byli dla nas dostępni praktycznie cały dzień.

logo gym glamour
Daniel Walendziak
Gym Glamour

Nie sposób przecenić profesjonalizmu oraz zaangażowania, jakie Changelog.pl włożyło w tworzenie naszej stronie internetowej. Ich zespół nie tylko dostarczył nam doskonałe narzędzie do prezentacji naszych produktów w grupie, ale także rozumiał czym nasza marka się kieruje. Dbając o najmniejsze detale, stworzyli stronę, która idealnie odzwierciedla naszą filozofię i estetykę. Ich podejście do projektu, skupienie na naszych potrzebach i perfekcjonizm sprawiły, że cały proces przebiegł gładko i efektywnie. Dzięki Changelog.pl mamy nie tylko funkcjonalną stronę, ale także wizualną perełkę, które wyróżnia nas na tle konkurencji. Gorąco polecamy Changelog.pl każdej firmie, która szuka profesjonalnego i solidnego partnera.

logo golden mark
Łukasz Lener
Golden MArk

Współpraca z firmą Changelog przebiegła bardzo pomyślnie. Wdrożenie zmian we wtyczce Sellintegro zakończyło się sukcesem i oszczędziło nam miesiąc pracy jednego człowieka za cenę 1/3 wynagrodzenia pracownika, nie mówiąc o oszczędnościach i unikniętych błędach w przyszłości.Żadna inna firma nie chiała podjąć się realizacji tego zadania. Dla zespołu Changelog było to niezbyt wyymagające wyzwanie. Kontakt z Project Managerem przejrzysty, rzeczowy i prezycyjny. Drobne choroby wieku dziecięcego wdrożonej zmiany usunięte błyskawicznie. Duża elastyczność w kontekście współpracy. Jak będę potrzebował jakiejś dodatkowej funkcjonalności której nie oferuje Sellintegro, na pewno będę uderzał w pierwszej kolejności do chłopaków z Changelog.

logo hurtownia wera
kamil Jabłoński
Sport Cross

Rozpoczęliśmy współpracę z SellIntegro od automatyzacji wprowadzania zamówień, co bardzo ułatwiło nam pracę. Wyeliminowało dużo godzin pracy i przede wszystkim prawie do zera zminimalizowało błędy w wysyłkach. Ta współpraca była mega szybka, firma zrealizowała to rozwiązanie w tydzień i od razu właściwie zadziałało. Wdrożenie informatyczne nie jest łatwe i generuje sporo wysiłku dla obu stron. Teraz działa nam to wszystko bardzo dobrze. Wszystkie te usprawnienia wygenerowały w firmie więcej energii, która może skupić się na czymś innym, a nie na prostych operacjach.

logo ragaba
Justyna Bielawska
Ragaba

Przeczytaj co mówią o nas klienci

Nie musisz wierzyć nam na słowo, zobacz co mówią nasi partnerzy biznesowi.

Dlaczego masz nam zaufać?

Nasi programiści i analitycy pracują wspólnie z SellRocket od początku tworzenia szyny danych i znają każdy szczegół techniczny. Tworzyliśmy zaplecze i uzgadnialiśmy potrzeby klientów wymieniając się doświadczeniami. 

Dodatkowo jako Changelog zajmujemy się wdrażaniem dedykowanych systemów i tworzeniem integracji szytych na miarę dla naszych klientów. Odwiedziliśmy w ostatnim roku dziesiątki przedsiębiorców i liderów branż, aby poznać dokładnie ich operację i istniejące procesy - przyzwyczajenia pracowników i oczekiwania prezesów. Wszystko po to, aby dostarczać jak najlepsze produkty do automatyzacji.

lub zadzwoń pod +48 797 161 330
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
SellRocket Enterprise

FAQs - pytania i odpowiedzi

01 Kiedy rozwiązanie będzie publiczne?

Z racji na poziom złożoności projektu, silnik obecnie jest dostępny tylko dla dedykowanych partnerów. Obecnie produkcyjnie w projekcie pilotażowym jest uruchomionych kilkudziesięciu klientów o skali przekraczającej 30 tysięcy zamówień miesięcznie. My jako Changelog - partner technologiczny możemy już pracować z kolejnymi firmami i tworzyć rozwiązania zgodnie z ich potrzebami. Przygotować zaplecze oraz wdrażać rozwiązanie.

02 Ile to wszystko kosztuje?

Abonament jest zależny od wykorzystania infrastruktury (np. ilości zamówień i kartotek produktów) i skalowalny razem z nią. Model abonamentowy nie opiera się o przychody firmy czy inne wskaźniki biznesowe. Jest w pełni zależny od pobieranych zasobów. Dodatkowo indywidualnie ustalany jest pakiet zespołu deweloperskiego, który cyklicznie dostarcza dla Was nowe moduły zgodnie z indywidualnymi potrzebami, aby system był dostosowany do Waszych wymagań.

03 Jak skorzystać z tego rozwiązania?

W pierwszej kolejności umawiamy się na spotkanie z naszym analitykiem. Na nim przechodzimy przez obecny obieg informacji w firmie, system pracy, skalę i używane oprogramowanie. Rozpisujemy sobie zakres funkcjonalności, który jest wymagany do migracji i kluczowe miejsca do odwzorowania na nowym silniku, które są niezbędne do zachowania aktualnych przyzwyczajeń i modelu pracy. Po poprawnej weryfikacji z obu stron, podpisaniu dokumentów i wstępnym projekcie wdrożenia - przechodzimy do realizacji.

04 Jaką mam gwarancję, że nie podniesiecie cen o 1000%?

Zdajemy sobie sprawę, jak trudna jest zmiana takiego systemu i jakim ryzykiem jest obarczona taka decyzja. Zależy nam na wieloletniej współpracy z klientami i dobrych relacjach. Jesteśmy wstanie w trakcie negocjacji określić czas utrzymania abonamentu oraz przedstawić jasny cennik wraz z wzrostem skali sprzedaży. O bezpieczeństwie rozwiązania stanowi też klarowna polityka cenowa, o którą dbamy od samego początku rozwiązania. Wszelkie wątpliwości rozwiejemy na pierwszym spotkaniu analitycznym.

05 Czym jest szyna danych?

Jesteśmy wyłącznym partnerem SellIntegro. Daje nam to bezpośredni dostęp do dwóch rodzajów szyny danych: SellIntegro - do komunikacji z systemami ERP oraz SellRocket - do agregacji i obsługi zamówień oraz wysyłki. Szyna danych odpowiada za agregację i centralizację wszelkich danych, jak zamówienia, wysyłki, faktury, kartoteki towarów, klienci i wielu innych. Każdą z tych danych możemy dowolnie formatować i przesyłać między różnymi systemami. Pozwala to na centralizację wszystkich niezależnych systemów i obsługę ich z jednego miejsca.

programiści pracują w biurze
logo drillologo diabetyk 24
logo adelit   logo hs-trade
logo Ragabalogo electro 24
logo estetik logo gfcorp
logo bodex logo hurtownia wera
logo 4iq logo gym glamour
logo trefl logo marbo sport
logo megima logo mapen
logo nero dystrybucjalogo mokate
logo krosnologo pkmebel
logo miljalogo libox
logo telefony lesznologo wintech
logo marbologo kratki
logo king mount logo ihaa.pl

Dzielimy się wiedzą

Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.

Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.