Obecnie większość systemów do obsługi zamówień jest w formie usług abonamentowych (SaaS). SellRocket natomiast bliższy jest silnikom OpenSource jak WordPress czy PrestaShop. Oznacza to, że oferuje konkretne funkcjonalności, które stanowią podstawę do budowania własnego środowiska - (sklepu, bloga), czy właśnie programu do obsługi zamówień. Możesz korzystać z gotowych modułów i wtyczek dostępnych na platformie lub zlecić doświadczonemu partnerowi szersze modyfikacje bezpośrednio w silniku.
SellRocket idzie o krok dalej, dostarczając odpowiednią, wydzieloną tylko dla Ciebie infrastrukturę, uruchamianą przez dedykowanego partnera technologicznego. Chociaż środowisko jest aktualizowane globalnie, masz pełną kontrolę nad operacjami, wyglądem i funkcjonalnościami lokalnie u siebie. Nie jesteś ograniczony do tego, co jest dostarczane – możesz dostosować każde okno czy funkcjonalność na wzór systemu, z którego obecnie korzystasz.
SellRocket łączy klasyczny model SaaS z elastycznością modelu Open Source. Własne wtyczki i moduły nie wpływają na możliwość aktualizacji całego systemu, co pozwala na jego stały rozwój. Dzięki temu zyskujesz elastyczność i możliwość personalizacji, bez rezygnacji z regularnych aktualizacji i ulepszeń systemu. Zaplecze jest przygotowane specjalnie dla Ciebie, niezależnie od skali i ilości zamówień.
Doświadczony partner może zmodyfikować działanie każdego z domyślnych modułów lub dopisać nowe wtyczki w pełni zgodne z twoimi wymaganiami. Nie tylko zmieniać to co widzisz na ekranie w postaci ułożenia okien czy kolumn, ale też działanie każdego elementu wewnątrz czy pola dodatkowego.
Najpopularniejsze platformy sprzedażowe w Polsce takie jak Allegro, Amazon, Erli, Empik, Shoper, IdoSell, WooCommerce, PrestaShop i inne.
Pełna integracja z przewoźnikami oraz brokerami takimi jak Wysyłam z Allegro, InPost, DPD, DHL, UPS. Również wieloma zagranicznymi jak Geis u SUUS czy DB Schenker.
Agregacja i kontrola zamówień z różnych platform w jednym miejscu. W pełni konfigurowalna o dodatkowe pola czy moduły, jak korespondencja z klientem.
Szerokie możliwości automatyzacji dzięki dedykowanym skryptom. Praktycznie każdy moduł i dane zawarte w systemie możemy automatyzować w powtarzalny obieg.
Twoi magazynierzy są wspierani na każdym etapie kompletowania zamówienia. Pełna kontrola podczas zbierania i obsługa wielu koszyków.
Generowanie raportów sprzedażowych czy księgowych, które można wyświetlić bezpośrednio w panelu statystyk lub pobrać w formie pliku.
Możesz przydzielać odpowiednie uprawnienia lub statusy dla konkretnego konta pracownika. Dzięki temu będziesz miał pełną kontrolę i unikniesz błędów.
Rozbudowany magazyn produktowy z podziałem na katalogi. Obsługa wielu cenników czy zarządzanie zdjęciami i opisami dla każdego produktu.
Kilka prostych pytań od nas na początek: Ile razy dział wsparcia w oprogramowaniach tego typu odesłał Cię z przysłowiowym “kwitkiem”? Z odpowiedzią, że danej funkcjonalności nie są w stanie wykonać, lub akurat ten element nie jest dostępny w API? A może nie mają tego w swojej roadmapie i nie wiedzą, kiedy to wprowadzą?
Oprogramowanie w modelu SaaS często wiąże się z brakiem elastyczności, co jest kompromisem za pozorną stabilność i usługę dostarczaną w „rozsądnym” abonamencie. Większość tych systemów rozwijana jest od lat, co powoduje, że dług technologiczny uniemożliwia duże zmiany dla jednego klienta. Wraz z rosnącymi cenami abonamentów, ten model przestał być efektywny.
SellRocket Enterprise rozwiązuje ten problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu w integracjach dla tysięcy sprzedawców w Polsce. Dostarcza sprawdzoną i stabilną infrastrukturę do przesyłania zamówień i innych danych, oddając kontrolę nad systemem partnerom zewnętrznym jak Changelog. Dzięki temu nie ogranicza funkcjonalności, zachowując stabilność.
Niezależnie od branży, wspieramy zaawansowanych sprzedawców internetowych. Każdy klient Enterprise zasługuje na system dostosowany do jego potrzeb bez kompromisów. Jeśli obecnie korzystasz z takich systemów jak BaseLinker, Apilo, xSale lub SellAsist i szukasz alternatywy, nasza dedykowana szyna danych jest dla Ciebie. Przekraczając 10 tysięcy zamówień miesięcznie twoja firma wymaga zaawansowanej opieki i obsługi procesów. Oczywiście mając na uwadze wszelkie przyzwyczajenia pracowników, którzy korzystają z systemu do obsługi zamówień.
Nasi programiści i analitycy pracują wspólnie z SellRocket od początku tworzenia szyny danych i znają każdy szczegół techniczny. Tworzyliśmy zaplecze i uzgadnialiśmy potrzeby klientów wymieniając się doświadczeniami.
Dodatkowo jako Changelog zajmujemy się wdrażaniem dedykowanych systemów i tworzeniem integracji szytych na miarę dla naszych klientów. Odwiedziliśmy w ostatnim roku dziesiątki przedsiębiorców i liderów branż, aby poznać dokładnie ich operację i istniejące procesy - przyzwyczajenia pracowników i oczekiwania prezesów. Wszystko po to, aby dostarczać jak najlepsze produkty do automatyzacji.
Z racji na poziom złożoności projektu, silnik obecnie jest dostępny tylko dla dedykowanych partnerów. Obecnie produkcyjnie w projekcie pilotażowym jest uruchomionych kilkudziesięciu klientów o skali przekraczającej 30 tysięcy zamówień miesięcznie. My jako Changelog - partner technologiczny możemy już pracować z kolejnymi firmami i tworzyć rozwiązania zgodnie z ich potrzebami. Przygotować zaplecze oraz wdrażać rozwiązanie.
Abonament jest zależny od wykorzystania infrastruktury (np. ilości zamówień i kartotek produktów) i skalowalny razem z nią. Model abonamentowy nie opiera się o przychody firmy czy inne wskaźniki biznesowe. Jest w pełni zależny od pobieranych zasobów. Dodatkowo indywidualnie ustalany jest pakiet zespołu deweloperskiego, który cyklicznie dostarcza dla Was nowe moduły zgodnie z indywidualnymi potrzebami, aby system był dostosowany do Waszych wymagań.
W pierwszej kolejności umawiamy się na spotkanie z naszym analitykiem. Na nim przechodzimy przez obecny obieg informacji w firmie, system pracy, skalę i używane oprogramowanie. Rozpisujemy sobie zakres funkcjonalności, który jest wymagany do migracji i kluczowe miejsca do odwzorowania na nowym silniku, które są niezbędne do zachowania aktualnych przyzwyczajeń i modelu pracy. Po poprawnej weryfikacji z obu stron, podpisaniu dokumentów i wstępnym projekcie wdrożenia - przechodzimy do realizacji.
Zdajemy sobie sprawę, jak trudna jest zmiana takiego systemu i jakim ryzykiem jest obarczona taka decyzja. Zależy nam na wieloletniej współpracy z klientami i dobrych relacjach. Jesteśmy wstanie w trakcie negocjacji określić czas utrzymania abonamentu oraz przedstawić jasny cennik wraz z wzrostem skali sprzedaży. O bezpieczeństwie rozwiązania stanowi też klarowna polityka cenowa, o którą dbamy od samego początku rozwiązania. Wszelkie wątpliwości rozwiejemy na pierwszym spotkaniu analitycznym.
Jesteśmy wyłącznym partnerem SellIntegro. Daje nam to bezpośredni dostęp do dwóch rodzajów szyny danych: SellIntegro - do komunikacji z systemami ERP oraz SellRocket - do agregacji i obsługi zamówień oraz wysyłki. Szyna danych odpowiada za agregację i centralizację wszelkich danych, jak zamówienia, wysyłki, faktury, kartoteki towarów, klienci i wielu innych. Każdą z tych danych możemy dowolnie formatować i przesyłać między różnymi systemami. Pozwala to na centralizację wszystkich niezależnych systemów i obsługę ich z jednego miejsca.
Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.