Web design
Pozostałe Case Study
Web design

Fashionlash - projekt sklepu internetowego producenta kosmetyków

Nasza agencja podjęła się realizacji ambitnego zadania dla FashionLash, firmy działającej na rynku detalicznym kosmetyków. Naszym celem było stworzenie nowoczesnej, minimalistycznej strony e-commerce, w której centralnym punkcie znajduje się prezentacja produktów oraz zoptymalizowane doświadczenie użytkownika. Poprzednia wersja strony nie spełniała oczekiwań klientów, nie była intuicyjna ani angażująca.

konrad szatkowski

Konrad Szatkowski

analityk e-commerce

Założenie projektu:

Zdecydowaliśmy wspólnie z klientem, że priorytetem w procesie przeprojektowania będzie uproszczenie i skrócenie procesu zakupu oraz <highlight>ułatwiająca konwersję, wersja mobilna.<highlight> Z uwagi na specyfikę klientów i ich codzienne rutyny zakupowe, pełne RWD sklepu stanowiło fundament projektu.

Zakres prac:

  • Projekt graficzny (Figma)
  • Protoyp i development (Webflow)
  • User Experience
  • Architektura treści

Badania i Wnioski:

Zanim zaczęliśmy kreować nowy design, przeprowadziliśmy <underline>gruntowną analizę<underline>, aby zrozumieć specyfikę biznesu klienta oraz zachowania jego konsumentów. <frame>Znaczna część klientów to osoby wracające co miesiąc, realizujące zakupy głównie za pomocą urządzeń mobilnych.<frame> Ten fakt znacząco wpłynął na nasze podejście do projektowania - zrozumieliśmy, że nowa strona musi być przede wszystkim przyjazna dla użytkowników mobilnych i zapewniać płynne doświadczenie zakupowe.


Proces projektowania:

Pierwszym krokiem w naszej pracy był stworzenie<highlight>prototypu nowej strony przy użyciu Figma<highlight>. W procesie projektowania wykorzystaliśmy <highlight>komponenty Relume<highlight>, zestaw narzędzi i zasobów, które są nieocenione w pracy projektanta stron internetowych w dobie low-code, często wykorzystywane przez deweloperów korzystających z Webflow.

Wykorzystanie Styleguide:

W procesie tworzenia i rozwoju projektu, bazowaliśmy na podstawowym <highlight>styleguide przygotowanym przez Relume<highlight>, który zawierał predefiniowane klasy CSS. Pozwoliło nam to na utrzymanie spójności stylistycznej na całej stronie oraz konsekwencji w nazewnictwie elementów.

Wynik końcowy:

Efektem naszej pracy jest odświeżona strona e-commerce dla FashionLash - minimalistyczny, skupiony na produktach sklep o intuicyjnej i wydajnej ścieżce zakupowej. Udało nam się stworzyć czyste, nowoczesne i przyjazne dla użytkownika doświadczenie zakupowe, które doskonale harmonizuje z tożsamością marki, <underline>poprawia doświadczenie klienta, kładąc szczególny nacisk na użyteczność mobilną.<underline> Ten projekt dał nam możliwość prezentacji naszych umiejętności w korzystaniu z Figma do tworzenia prototypów, wykorzystywania komponentów Relume w procesie projektowania, oraz implementacji naszych kreacji w Webflow.

Powiązane case study

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.