Web design
Pozostałe Case Study
Web design

Changelog - nasza strona internetowa i branding

Wrzucamy nietypowe Case Study - o naszej stronie internetowej :) . Chcemy podzielić się z Wami naszymi dokonaniami i na naszym przykładzie pokazać jak pracujemy przy projektach koncepcyjnych i kreatywnych u naszych klientów. Był to szczególnie ważny projekt dla nas, ponieważ ma oddawać wszystko to czym kierujemy się w codziennej pracy z klientami.

konrad szatkowski

Konrad Szatkowski

analityk e-commerce

Klient:

To my :) Jesteśmy firmą, która dostarcza zaawansowane rozwiązania w zakresie automatyzacji e-commerce. Ich specjalizacją jest tworzenie customowych rozwiązań dla klientów, którzy chcą zoptymalizować swoje procesy sprzedażowe. <underline>Changelog jest zespołem ekspertów<underline> z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, którzy skrupulatnie dbają o każdy detal w procesie wdrożenia.

Zakres prac:

  • Research SEO
  • Strategia komunikacji werbalnej
  • Strategia wizualna
  • Projekt logo
  • Elementy identyfikacyjne
  • Makiety funkcjonalne (UX)
  • Projekt strony internetowej (UI)
  • Wdrożenie na Webflow

Proces projektowania:

Przed przystąpieniem do projektowania naszej nowej strony internetowej, przeprowadziliśmy <highlight>research SEO<highlight>, by zrozumieć, jakie słowa kluczowe są ważne dla klientów, co pozwoliło na optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek.

Po przeanalizowaniu informacji o potrzebach na naszej aktualnej bazie klientów, zaczęliśmy pracę nad strategią komunikacji. Naszym celem było stworzenie strony, która będzie odzwierciedlała specyfikę agencji, jej pasję oraz skrupulatność. <underline>Logo miało być jednocześnie proste i wyraziste<underline>, a elementy identyfikacyjne miały stanowić dopełnienie całości.

Kolejnym etapem było przygotowanie projektu interfejsu strony internetowej <highlight>(Figma)<highlight>, uwzględniając nasze zapotrzebowania i dbając o użyteczność i łatwość nawigacji. Wireframe'y pomogły nam w stworzeniu schematu strony i określeniu kolejnych kroków.

W następnym etapie skoncentrowaliśmy się na komunikacji werbalnej i wizualnej poszczególnych podstron. Zależało nam na tym, żeby każda podstrona była zgodna z identyfikacją wizualną agencji, a jednocześnie była nowoczesna i estetyczna.

W trakcie procesu projektowania zadbaliśmy o każdy detal, w tym o responsywność strony na różnych urządzeniach, co zostało uwzględnione w <underline>początkowych makietach<underline>. Jest to nasza wizytówka i nie chcieliśmy być przykładem klasycznego powiedzenia “szewc w dziurawych butach chodzi…”

Wdrożenie strony internetowej odbyło się na <highlight>Webflow<highlight>, ponieważ to narzędzie oferuje mnóstwo funkcjonalności i pozwala na łatwe zarządzanie treścią, a także zapewnia szybkie i bezproblemowe wdrożenie. Dodatkowo na obecny stan rynku, cechuje się najlepszą optymalizacją co przekłada się na szybkość portalu.

Rezultat:

Projektowanie naszej strony internetowej i logo było dla nas sporym wyzwaniem, ale również wielką przyjemnością. Przyjęliśmy podejście kompleksowe i skrupulatnie dbaliśmy o każdy szczegół, aby zaprojektować materiały, które będą odzwierciedlać wartości i misję agencji, a jednocześnie były ubrane w czytelny komunikat dla naszych klientów.

Nasza agencja skupia się na kompleksowej obsłudze klienta oraz dostarczaniu wartości przy każdym projekcie. Dlatego też, nasza nowa strona została <underline>zoptymalizowana pod kątem architektury informacji<underline>, aby efektywnie komunikować nasze usługi i podejście do projektów.

<underline>Wizualny design naszej strony pełni tu rolę wsparcia dla treści i nie dominuje komunikatu<underline>, co umożliwia klientom łatwe i intuicyjne przemieszczanie się po stronie i znalezienie potrzebnych informacji.

Czy sprostaliśmy? Oceńcie sami :) 

Powiązane case study

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.